10è Aniversari. Com anar sols per la vida

En aquest desè aniversari del projecte Com anar sols per la vida estem preparant diferents actes commemoratius: un conte, una cançó i quan la pandèmia ens deixi, una festa de trobada d’alumnes, i exalumnes, famílies i docents.

Els alumnes ens ho expliquen: “El nostre projecte com anar sols per la vida fa 10 anys, les mestres estan fent un conte i nosaltres una cançó la estem fent amb un noi que es diu Fito. I la farem amb instruments; com la guitarra, el tambor i el cajon, els que faran la cançó son: el Miguel, la Maria, la Lidia, el Yassine, el Kevin, el Sergi, Jo i la dina,Ja hem fet la lletra de la cançó la hem fet entre tots nosaltres i el fito,la vam esta fent va 2 setmanes, el dia que s’ acabi la pandèmia farem una festa.” (Izan)

“Aquest any es celebra l’aniversari de 10 anys del projecte com anar sols per la vida, y hem fet un conte de com anar sols per la vida on explica lo que fem etc.. Els alumnes de com anar sols per vida faran una cançó de la siei com anar sols per la vida, Per que la gent ho podrà escoltar la cançó com anar sols per la vida. Y quan ens deixen sortir de la pandèmia farem una festa de la classe com anar sols per la vida.” (Yassine)