Represa activitats extraescolars

Benvolgudes famílies,
Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos la represa de les activitats
extraescolars a l’exterior, Bàsquet, Patinatge i Futbol.
Aquelles que es fan a l’interior, hem de cumplir les limitacions d’aforament de màxim 6
persones, per tant, només podem començar Petits Enginyers i Tècniques d’Estudi. Iniciació a la dansa aquesta setmana continuarà online, a partir de desembre es farà
presencial i a l’exterior.
Referent a la quota, es passarà una única quota a finals de desembre que englobarà aquests últims dies de novembre i els de desembre.
Dansa (mitjans) començarà al desembre presencial i a l’exterior.
Anglès i Dibuix de moment no podrem començar fins la tornada de vacances de Nadal,
depenent de com estigui la situació epidemiològica. Natació, Hip Hop i Judo informarem durant la setmana.
Sentim no poder concretar més, estem treballant per tornar a la màxima normalitat el més aviat possible, sempre de manera segura.
Per qualsevol consulta al respecte, us podeu posar en contacte amb nosaltres pels mitjans habituals ( Mòbil 672 47 27 70 o mail info@ampapidelburgar.cat).
Atentament,

La Junta