Fruita a l’escola

La comunitat de petits del centre ens hem adherit al programa de fruita i hortalisses a l’escola el qual ens proporciona de forma gratuïta fruita i verdura 1 cop al mes, el qual ens serveix d’esmorzar 2 o tres dies durant una setmana. És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

Els objectius són:

  • Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu.

I també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioixeria i videojocs sedentaris.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut