L’INSTITUT DELTEBRE PRESENTA, DINTRE DE LES II JORNADES D’FP dual, EL NOU CICLE DE CONSTRUCCIÓ

Per segon any consecutiu, l’Institut Deltebre ha organitzat una jornada per apropar la formació professional dual a les empreses del territori.
Durant l’acte, la coordinadora territorial dels SSTT de les Terres de l’Ebre, Mari Fandos, va exposar els avantatges de l’FP dual contextualitzant-lo a la demarcació i va remarcar la importància d’haver implantat el CFGM de Construcció recuperant així la presència de la família d’Edificació i obra civil a les Terres de l’Ebre.
A les comarques ebrenques, i especialment al municipi de Deltebre, hi ha una gran quantitat de professionals del sector de la construcció que veuen amb preocupació la manca d’un relleu generacional.
Per aquest motiu, les empreses participants es van mostrar molt partidàries a acollir alumnat en dual i van celebrar l’existència d’aquesta modalitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>