La Collita IT, el nou centre tecnològic de BonÀrea a Lleida

El passat dilluns 20 d’octubre vam assistir a la inauguració de la Collita IT, les noves oficines de BonÀrea Innovació Tecnològica a Lleida. 

La Collita IT és una aposta per impulsar la innovació tecnològica i retenir talent a la plana de Lleida. Des dels seus inicis l’empresa va fer una aposta clara per la innovació i ara fa una passa més per contribuir a créixer en l’entorn tecnològic i ampliar complicitats amb el territori. 

Fa cinc anys a Guissona naixia un centre per apropar l’aprenentatge de la tecnologia a les escoles i despertar vocacions IT, la Llavor. Fruit d’aquesta primera passa i conscients dels canvis, tant en l’entorn tecnològic com laboral, neix el projecte de la Collita.

Inauguració de la Collira

El centre de treball aposta per la innovació i pretén contribuir a fer créixer el Hub tecnològic lleidatà.

L’espai té cabuda per 38 tècnics a la vegada, però amb l’aposta pel teletreball i podrà tenir inscrits fins a 60 treballadors i evitarà el desplaçament a Guissona on hi ha la seu de l’empresa, facilitant així, la fidelització i la captació de talent provinent de l’Escola Politècnica de la UdL i dels centres d’FP de la demarcació.

En la inauguració el director general de BonÀrea, Jaume Alsina Cornellana, va acabar el seu parlament amb el següent propòsit: Confiem en que passaran coses extraordinàries, que es vagi creant un ecosistema de treball que ens dugui al nivell professional més alt. La tecnologia és clau per captar talent i millorar les oportunitats del territori, va ser una idea compartida en la intervenció del Sotsdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, i de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa.

La trobada ens va permetre intercanviar impressions sota la mirada del mural de l’artista Moisés Mahiquesla que resumeix la història informàtica de la companyia i presideix una de les parets de l’oficina. A la inauguració hi van assistir des de representants de la Cambra de Comerç, del SOC, de la Universitat de Lleida, dels Serveis Territorials d’Educació i FP a LLeida, directors d’Instituts i professorat, a més a més de treballadors i directius del grup.

Equip d’Assessorament i Prospecció d’Empreses

Serveis Territorials d’Educació i Formació Professional a Lleida

 

BonÀrea IT

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>