Sant Jordi 2018

Hola a tothom,

el passat dilluns 23 d’abril vam celebrar a l’escola la diada de Sant Jordi. Durant tot el dia es van celebrar tot d’activitats literàries com un taller de roses al matí. Les roses van estar exposades a l’entrades de l’escola i si les voleu tornar a veure cliqueu aquí.  Al final del matí vam celebrar els Jocs Florals tota l’escola, si feu clic aquí podreu veure les fotos de l’entrega de premis. Finalment, vam organitzar una venta de llibres de segona mà per poder donar una altra vida a aquells llibres que no llegim i així d’altra gent en pot gaudir, feu clic aquí per veure com ens va anar.

Aquí us deixem la llista dels guanyadors del concurs com dels tres accèsits:

• P3: AICHA KANDE
  • P4: MARIAM BADDI
  • P5: ADIA DRAME
  • 1rA: SOHAYB BEN MUSSA
  • 1rB: LUCAS YUCRA
  • 2nA: LAMIAA EL HANKARI
  • 2nB: ALINA RENITA
  • 3rA: MOHAMED REGRAGUI
  • 3rB: AMADOU NIANG
  • 4tA: SALMA AZARKAN
  • 4tB: AMAL EL JILALI
  • 5èA: KARINA KHOLODNYAK
  • 5èB: HASSAN ROUAN
  • 6èA: TOMÁS LINCANGO
  • 6èB: NOÉ GALINDO
  • ACCÈSSIT IL·LUSTRACIÓ: ERIK RUIZ de P3
  • ACCÈSSIT D’ORIGINALITAT: ASSETTE BOIRO de 4tB
  • ACCÈSSIT DE VALORS: SOFIA NÚÑEZ de 6èA

Recordeu que totes les fotos les podeu veure en el nostre menú de fotos, en aquesta ocasió les trobareu en l’apartat de fotos d’escola. Fins a la propera!