Nou Espai TIC TAC

Aquest curs hem tingut amb nosaltres la Irene Zamora i en Marc Rosquellas, alumnes en pràctiques de Sistemes Microinformàtics i Xarxes de l’IES Carles Vallbona. Entre altres tasques, durant les pràctiques han dut a terme el projecte Espai TIC TAC 2.  Han estat tutoritzats pel Pau Tomé del IES i l’Eva Trepat de l’escola Granollers.

El nou Espai TIC TAC està equipat amb 10 ordinadors. Ha estat possible gràcies a la donació de torres i pantalles de l’IES Carles Vallbona i l’esforç econòmic d’escola Granollers.

I actualment ja està a punt per fer-lo servir.

Espai TIC TAC 2

DSC00377 (Custom)