Festa d’Escola Verda

FESTA ESCOLA VERDA

Benvolgudes i benvolguts,

avui per fi hem pogut realitzar la celebració d’obtenció de la distinció de la placa d’Escola Verda (distinció donada al desembre com recordareu). Després de dos aplaçaments per pluja avui hem pogut gaudir d’un dia de sol. La tarda ha començat amb la visita del primer grup d’alumnes a les diferents localitzacions on han estat plantant plantes aromàtiques i arbres que han anat apadrinant al llarg de les últimes dues setmanes. Quan arribaven els hi esperaven alguns delegats ambientals amb la fitxa tècnica preparada per a poder explicar la informació bàsica de les plantes en qüestió. Mentre els més petits feien aquesta ruta, els més gran de l’escola han començat el dibuix o logo que han de fer per a poder participar en el concurs que es durà a terme en les pròximes setmanes per a escollir el logotip d’Escola Verda de l’Escola Turó de Can Gili. A l’acabar la ronda de visita, petits i grans s’han intercanviat les activitats a fer, tot i que els petits han pogut gaudir d’un conte dramatitzat sobre el medi ambient. Després ja ens hem ajuntat tots junts a l’esplanada de l’olivera per poder començar l’acte a càrrec d’uns grans mestres de cerimònies que ho han fet d’allò més bé! L’acte ha finalitzat amb la descoberta de la placa d’Escola Verda a càrrec de l’alumne més petit de tota l’escola i el més gran de tots juntament amb la directora. Per acabar i després d’una bona estona de calor intensa, hem gaudit tots d’un tall gràcies a la participació de l’AMPA. Volem agrair la seva participació en aquesta festa i facilitar-nos els talls de síndria. Per acabar totes les mares i pares de l’escola que s’han pogut apropar al centre a participar han pogut donar una volta pel bosquet i l’hort per veure totes les plantes apadrinades.

Gràcies a alumnes, mestres i mares i pares per haver participat en aquesta trobada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *