Estrenem ràdio!

Hola a totes i a tots!

Avui hem estrenat a l’escola el primer programa de ràdio que han realitzat els alumnes de l’Aula d’Acollida, de la SIEI i els alumnes d’EE. Per ser el primer programa ho han fet molt i molt bé! De ben segur que aniran fent-ho cada cop millor. Us volem explicar que cada divendres publicarem el nou programa que han fet aquí a la web de l’escola. Esperem que us agradi la seva feina tant com ens ha agradat a nosaltres.

Bona feina!

1r programa de ràdio

1. Anna Verrier

I amb una mica de nostàlgia he mirat enrere, i he començat a mirar el web de Can Gili! Quina il·lusió veure lo bé que ho feu!! Quina passada de projecte! Moltíssimes felicitats! Endavant! (he pogut reconèixer unes quantes veus!!)