Castanyada 2019

Hola a tothom,

dimecres passat vam poder celebrar la castanyada tots i totes junts plegats. Vam gaudir com cada curs de les danses tradicionals dels grups que van brillar cadascun d’ells. Us volem felicitar! També volem agrair a les mares i pares delegats de les classes per preparar les castanyes i a l’AMPA per torrar-les. També volem agrair l’assistència de les famílies a la festa ja que tots plegats fem escola! Com cada curs els alumnes de 6è van prepara la ja tradicional dansa de Thriller de Michael Jackson. Per acabar vam menjar tots plegats castanyes al pati. Aquí us deixem un video resum de com va anar la tarda, esperem que us agradi! Recordeu que teniu les fotografies penjades també a la secció de fotos conjuntes d’escola.