Rocòdrom

Aquest curs hem fet servir una nova instalació  que tenim al pati central de l´escola Turó de can Gili. El mes d´abril, els nens de I5 han pogut gaudir d´alguna sessió al rocòdrom. En aquest espai els alumnes poden portar la natura i la muntanya a l´escola, els hi donem la possibilitat de practicar les activitats pròpies de la muntanya a l’escola, activitats de grimpada, desplaçaments, salts, equilibri, superació d’obstacles, i superació de situacions de por i de dubte, (sempre minimitzant al màxim les situacions de risc), a més d’oferir-li la possibilitat de conèixer un altre esport alternatiu, trencant amb l’hegemonia dels esports tradicionals, i acostant-los a un dels corrents motrius més demandats darrerament per la nostra societat, com són les activitats a la natura.

A continuació us mostrem algunes fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *