Excursió a la Garriga

El trimestre passat els de la SIEI vam anar a visitar l’escola Puiggraciós. Allà hi ha una professora que abans treballava a l’escola Turó de Can Gili. L’any passat ja la vam anar a visitar, i vam conèixer els seus alumnes. Aquest any hem tornat a repetir. Vam agafar el tren i quan vam arribar ens van preparar un super esmorzar. Hi havia crispetes, patates, pa de motlle amb xocolata, begudes, galetes, i fuet. Quan vam acabar aquest super esmorzar vam anar a jugar al pati. L’Àdam i el Marc van jugar a bàsquet. Després quan vam acabar el pati, la Laia ens deixava triar: si volíem anar a psico, a jugar futbol o fer plàstica. La Rocio i la Farah van escollir fer plàstica. L’Àdam i el Marc vam anar a psico i la resta a futbol. Després vam anar a un bosc ple de pals on vam jugar. Quan va ser l’hora de dinar, vam anar a un parc on després vam poder jugar. Aviat seran ells qui ens vindran a visitar. Fins aviat!