L’Adrián rescata una tortuga!

Durant uns dies hem tingut a l’escola una tortuga d’aigua. No és que hagi arribat tota sola a l’escola. L’Adrián de 6è B la va trobar en un descampat, molt a prop d’una carretera. Com va veure que estava en perill la va portar a casa durant uns dies i, quan ens ho va explicar a classe vam comentar que podíem intentar trobar-li una llar on tingués l’espai que necessita per viure. Les opcions que teniem eren les següents: podíem portar-la al museu de ciències, al CRAM o fins i tot a casa d’una mestra que té l’espai adient per aquests animals, ja que, disposa de molt camp on podria viure en semillibertat i, a més a més, estaria acompanyada d’altres tortugues. L’Adrián va decidir que preferia aquesta última opció i, des d’ara, la Maria la cuida i ens explica com està la tortuga. Gràcies, Adrián i Maria per cuidar dels animals!!