Comença un nou curs!

Donem la benvinguda a un nou curs que esperem que vingui carregat de nous reptes i aprenentatges.

Els alumnes de 5è hem començat fent algunes dinàmiques de coneixença on hem pogut explicar als nostres companys/es els millors moments viscuts durant l’estiu; també hem realitzat d’altres per tal d’anar cohesionant més el grup. Poc a poc, hem anat escalfant motors tot fent servir la lògica i el raonament amb diferents jocs matemàtics. A més, ja hem escollit el nom de les classes! Aquest any serem l’aula dels ossos marins i de les meduses.

Ara toca viure bons moments i gaudir del nou curs!