REPTES COOPERATIUS. VOLS ARRIBAR RÀPID O LLUNY?

En una societat plenament competitiva i individualista, és de cabdal importància que des de les escoles treballem la cooperació. Per això, aquest trimestre estem resolent diferents situacions motrius a partir de la cooperació, on per assolir els objectius tots i totes han de superar els reptes.

D’aquesta manera evitem promoure encara més la competitivitat individual i afavorim les habilitats socials, la presa de decisions i la resolució de conflictes, així com valors com el respecte i l’ajuda als altres.

L’aprenentatge motor va més enllà de l’adquisició de gestos o accions motrius. Per tant, pretenem que l’alumnat sigui capaç d’utilitzar aquests aprenentatges i aplicar-los en altres àmbits i contextos quotidians i de la vida diària i no només en les activitats pròpies de les classes d’educació física, fent així una autèntica transferència dels coneixements.