Creem la maqueta del nostre barri!

Benvolgudes famílies!

L’alumnat de 1r i 2n hem finalitzat el projecte que hem estat realitzant durant aquest segon trimestre, en el què hem après moltes coses sobre la nostra escola i el barri de Can Gili. Després de diverses activitats i a partit de l’observació i anàlisi del barri, hem creat la nostra pròpia maqueta. Aquesta ens ha servit per plasmar tots els aprenentatges que hem adquirit durant el procés, ja que hem afegit tot aquells comerços i serveis essencials que creiem que ha d’haver-hi en un barri per cobrir les necessitats bàsiques dels habitants que hi viuen en ell. Ha estat d’allò més divertit!

Si voleu veure algunes imatges del procés de creació de la maqueta, cliqueu aquí.