L’alumnat de 1r i 2n de Primària explora al Parc del Montnegre i el Corredor

• Els nens i les nenes tutoritzats per l’Elena Arce i l’Alicia Villalobos van gaudir de la primera sortida del curs.

L’alumnat de 1r i 2n de Primària van participar a inicis de setmana en una sortida organitzada al Parc del Montnegre i el Corredor. Durant l’excursió, els nens i les nenes de l’IE Els Tres Pins van poder conèixer la flora i la fauna del territori en una jornada organitzada per l’Escola Natura del Corredor.

Mentre investigaven i exploraven la zona boscosa, fins i tot amb lupes per detectar petjades d’alguns animals, els infants havien d’anotar i dibuixar en una llibreta tot allò que descobrien. D’aquesta manera, els assistents van poder gaudir d’un dia intens, assolellat i carregat d’aprenentatges.

Més informació de l’indret
L’Escola de Natura del Corredor Ca l’Arenes, situada dins del Parc del Montnegre i el Corredor, a cavall de les comarques del Maresme i del Vallès Oriental, és una entitat amb una àmplia experiència en activitats docents, creació de projectes educatius i programes ambientals. També és membre fundador del Consell de Centres de la Societat Catalana d’Educació Ambiental (SCEAS).