What an amazing day in Barcelona: from the Romans to the Middle Ages!

• L’alumnat de 1r d’ESO es desplaça a la capital catalana per descobrir el nucli antic i visitar la Sagrada Família.

Dia rodó a Barcelona per als nois i les noies tutoritzats per l’Anna Gallardo i en Carles Ripol. En una activitat dinamitzada per l’entitat Kids&Cats, el jovent de Vallromanes ha passejat pels carrerons del nucli antic, explorant les restes de l’època romana a peu de carrer i sota terra i escoltant llegendàries històries medievals. I tot això, a més, en una sessió dinàmica explicada en anglès que ha permès els/les joves aprofundir els seus coneixements i la seva comprensió oral en aquesta llengua.

Després d’endinsar-se per la Barcelona Romana i també la medieval, l’alumnat de 1r d’ESO ha tancat la seva sortida a Barcelona fent una visita guiada a la Sagrada Família. D’aquesta manera, han descobert un temple únic al món, obra de l’arquitecte Antoni Gaudí, que ha esdevingut tot un símbol de la ciutat.