Voleu venir a la jornada de portes obertes de l’IE Els Tres Pins per al curs 2024/2025?

• Hi haurà dues sessions: la primera destinada a les famílies que ja formen part del centre, mentre que la segona va dirigida a les famílies que es plantegen matricular el seu fill/a a Vallromanes.

Cada any, abans d’iniciar el procés de preinscripció, es fan unes jornades de portes obertes que permeten a les famílies interessades conèixer l’Institut Escola Els Tres Pins de més a prop.

Enguany, amb l’objectiu de fer una previsió d’assistència i agrupar els/les visitants per etapes i nivells educatius, prèviament cal omplir un formulari per informar del vostre interès. Aquest requisit es dirigeix únicament a les famílies externes que no formen part del centre. Podeu confirmar la vostra participació durant les jornades de portes obertes clicant aquest enllaç.

Les activitats planificades són les següents:

Sessió dirigida a famílies que ja formen part de l’IE Els Tres Pins:

• Dilluns 26 de febrer: entre les 16:35 i les 18:15 h, aproximadament. Visita a les instal·lacions i presentació per part de l’alumnat del centre d’activitats i diversos projectes.

Sessió dirigida a aquelles famílies externes que es puguin estar plantejant matricular el seu fill o la seva filla el pròxim curs:

• Divendres 1 de març:
    • A les 15:45 h: Explicació per part de l’equip directiu del Projecte Educatiu de Centre.
    • A partir de les 16:35 h: visita a les instal·lacions i explicacions de l’alumnat d’activitats i projectes realitzats. Es durà a terme fins a les 18:15 h, aproximadament.

Accés al formulari perquè les famílies externes al centre puguin participar en la jornada de portes obertes: