Un viatge pel món fascinant durant les colònies de Cicle Inicial

• Les nenes i els nens de 1r i 2n van gaudir d’uns dies increïbles a Can Ribes de Montbui, on van fer “La volta al món”, eix temàtic d’aquesta sortida escolar.

Els infants tutoritzats per la Núria i l’Alícia van viatjar per diferents continents amb l’ajuda d’en Julius, que els va descobrir Amèrica, Tanzània, la Xina i el Pol Nord abans de tornar a casa nostra, Catalunya.

Així doncs, des del dimecres fins al divendres, l’alumnat del centre vallromaní va aprendre un munt de coses sobre els països visitats, com les seves danses, tradicions i jocs, entre d’altres. De segur que han explicat mil aventures i anècdotes aquest cap de setmana a casa!