Three Stories of Scotland’, representació teatral per a tot l’alumnat d’ESO

• La companyia ‘Theatre4schools’ s’ha desplaçat aquest divendres 5 d’abril a Vallromanes per proposar una peça teatral en anglès dirigida a tot el jovent de Secundària.

En una representació que ha tingut lloc a la Sala Polivalent, els nois i les noies han pogut gaudir i aprendre a través de tres històries curtes d’uns 15 minuts ambientades en l’Escòcia del segle XIII : un drama, una comèdia i una tragèdia. William Wallace i Robert The Bruce, entre d’altres, formaven part d’aquestes obres.

El jovent, en un moment crucial, ha hagut de triar el rumb dels esdeveniments i, per tant, el destí dels protagonistes. A més, en Gael, l’Ezequiel, la Gina i la Ivet, alumnes de 3r d’ESO, han participat en l’espectacle fent un “cameo” i disfressant-se per a l’ocasió. Quins artistes tenim també a Vallromanes!