Revisió bucodental i xerrada amb l’alumnat d’I4 i 1r de Primària

• La visita va tenir lloc el dimecres 17 d’abril a les instal·lacions del centre.

Una odontòloga de l’EAP Montornès-Montmeló, de la Direcció d’Atenció Primària Metropolitana Nord, va oferir a les nenes i els nens de l’@ietrespins una revisió bucodental completa. A més, van rebre una xerrada didàctica sobre la importància del bon tractament dental i tècniques per cuidar les seves dents de manera efectiva.

Per acabar, cada alumne va rebre un raspall de dents de regal, cortesia de l’Institut Català de la Salut.