L’alumnat de 4t d’ESO visita el Museu de Ciències Naturals

• El jovent tutoritzat per la Raquel va gaudir d’una sortida a Barcelona el dijous 9 de maig.

En el marc de les jornades de Patchwork evolutiu organitzades pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona (@museuciencies), l’alumnat de 4t d’ESO es va desplaçar fins al Museu Blau on van participar en el congrés que s’hi celebrava.

Durant la jornada, el jovent va haver de presentar els seus treballs en format de pòster científic sobre diferents aspectes de l’evolució davant d’un jurat format per científics i científiques del museu, així com alumnat d’altres centres participants.

L’alumnat va haver de demostrar en molt poc temps el que han après fent el projecte, argumentant les idees principals exposades al seu pòster, i les conclusions a les quals havien arribat.

Per finalitzar, van poder assistir a una conferència inspiradora sobre ciència i dones, concretament sobre biologia, de la mà d’Elisenda Peris, Coordinadora de projectes de l’ICO (Institut Català d’Ornitologia).