L’alumnat de 2n de Primària viatja per tot el món durant les colònies!

• Els nens i les nenes tutoritzats per l’Alícia viuen una sortida escolar increïble a Can Ribes de Montbui.

Punt final a tres dies carregats d’aprenentatges. L’alumnat de 2n de Primària va començar “La volta al món”, eix temàtic d’aquesta sortida escolar, amb una jornada en què van viatjar a Amèrica del Nord i la Xina. Els/Les alumnes de Vallromanes van fer d’exploradors durant el matí i, ja a la tarda, van aprendre a escriure els seus noms en xinès. Va ser divertidíssim!

Al llarg del dimarts, van viatjar al Marroc i Egipte durant el matí, mentre que a la tarda van desplaçar-se a Kènia i Tanzània! Durant aquesta jornada, van aprendre jocs tradicionals, van fer d’arqueòlegs i arqueòlogues, van desxifrar un missatge secret d’un pergamí i van visitar les piràmides. Molt guai, oi?

Ja en la darrera jornada, els infants van viatjar fins al Pol Nord i van gaudir d’una proposta lúdica molt divertida. Tot seguit, l’alumnat es va perdre per un laberint que era una autèntica passada, sens dubte la seva activitat preferida. Per tancar aquestes colònies inoblidables, els nens i les nenes de Vallromanes van finalitzar el seu viatge a Catalunya dansant amb el tradicional ball de bastons.

A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.