La fira d’Europa de 6è de Primària, un projecte carregat de vivències

• L’alumnat va tancar el seu projecte amb una gran posada en escena a la Sala Polivalent del centre.

Els nois i les noies de 6è de Primària van exposar el passat dimecres 14 de desembre el treball final d’Europa a la resta de professorat i alumnat de l’IE Els Tres Pins. Aquest projecte va consistir a conèixer, investigar i preparar un itinerari de viatge de cinc dies pel país europeu que els havia pertocat a cadascun dels grups.

A partir d’un Google Sites, els/les joves de Vallromanes van haver de fer una guia de viatge en què mostressin els llocs més rellevants de cadascun dels països. Podeu visitar els següents enllaços per veure els espais digitals que s’han creat: