Jornada d’aprenentatges i moments inoblidables a l’Estació d’Esquí Masella

• L’alumnat tutoritzat per l’Anna Fernández, en Xavi Caralt, l’Anna Gallardo i en Carles Ripol es va desplaçar a La Cerdanya el divendres 23 de febrer.

El jovent de 1r i 2n d’ESO va conquerir part de les muntanyes dels Pirineus amb una sortida plena d’emocions! Les noies i els nois van poder triar entre esquí i snowboard i, un cop a les pistes, les van dominar com uns autèntics experts.

Gràcies a la dedicació dels monitors, alguns alumnes van fer les seves primeres baixades, mentre que d’altres van perfeccionar les seves habilitats i tècniques. Tot el grup, en general, va rebre els elogis dels monitors per la seva coordinació i equilibri, destacant-se en comparació amb altres centres educatius!

En definitiva, un dia de rialles i vivències a la neu que segur recordarem per sempre!