Fantàstic tancament de curs amb jocs d’aigua a l’Etapa Infantil i Cicle Inicial

• L’alumnat de Vallromanes viu amb intensitat les darreres propostes lúdiques d’aquest curs 2022-2023.

En una activitat en què s’ha reduït considerablement l’ús d’aigua atesa la situació actual de sequera, tot promovent un ús conscient i responsable dels recursos, l’alumnat d’I3, I4, I5 i 1r i 2n de Primària s’ha refrescat aquest matí al pati de l’escola en una dinàmica grupal carregada de moments molt divertits i engrescadors.

Amb galledes i dispensadors d’aigua, els nens i les nenes s’han remullat i han compartit una estona fantàstica, amb música i molt bon ambient, per fer la cloenda d’aquest curs 2022-2023.