El jovent d’ESO gaudeix amb l’obra ‘Three stories of England’

• L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO s’acosta a l’Anglaterra del segle XVI amb un espectacle teatral.

La companyia ‘Theatre4schools’ es va desplaçar el passat dimecres 15 de març a Vallromanes per proposar una peça teatral en anglès dirigida a tot el jovent de Secundària.

En una representació que va tenir lloc a la Sala Polivalent, els nois i les noies van poder riure i aprendre a través de tres històries curtes d’uns 15 minuts ambientades en l’Anglaterra del segle XVI: un drama, una comèdia i un conflicte moral, amb protagonistes com William Shakespeare o la Reina Elizabeth, entre d’altres.

L’espectacle, a més, estava dissenyat per a una immersió total en les històries amb escenes que van transcórrer entre el públic. D’aquesta manera, els/les joves van poder implicar-se i van estar ben entretinguts/des en una jornada de dimecres ‘different and amazing’.