Compartint coneixements del regne animal entre l’alumnat de diverses etapes educatives

• Els nois i les noies de 1r d’ESO duen a terme diverses dinàmiques a les aules de Cicle Inicial de Primària.

Quina classe magistral per part de l’alumnat de 1r d’ESO! Els/Les joves van compartir els seus coneixements entorn de la fauna i van preparar diverses dinàmiques i jocs per als nens i les nenes de 2n de Primària, que també estan treballant en un projecte relacionat amb el regne animal. En aquest darrer cas, els de Cicle Inicial de Primària -1r i 2n- estan preparant exposicions sobre diferents espècies i han pogut complementar a la perfecció el seu aprenentatge amb els coneixements compartits per part dels seus companys/es més grans.

D’aquesta manera, l’IE Els Tres Pins continua enriquint-se de manera cooperativa i col·laborativa amb un aprenentatge compartit entre l’alumnat. Al llarg de les sessions, tothom va aprendre moltíssim i va gaudir de les activitats. Els docents, mentrestant, van acabar molt satisfets per la feina duta a terme. Genial!