Cistelles noves al pati de l’IE Els Tres Pins per adaptar-nos a les noves necessitats

• Els més grans ho tindran més difícil per fer esmaixades a partir d’ara.

Després de les vacances nadalenques, l’IE Els Tres Pins ha incorporat un joc nou de cistelles a la pista del pati, donant així resposta a una de les demandes de l’alumnat més veterà del centre.

Les cistelles s’han comprat gràcies a una aportació extraordinària del Departament d’Educació en el desplegament de l’Institut Escola i l’Ajuntament de Vallromanes ha assumit el cost de la seva instal.lació. En aquest sentit, l’IE Els Tres Pins agraeix al consistori i la brigada municipal la seva feina.

D’altra banda, el centre també ha rebut una altra dotació extraordinària del Departament d’Educació per obtenir equipament tecnològic i de laboratori.

Continuem treballant per tal de dotar el centre de més i millors recursos que garanteixin un òptim desenvolupament personal, social i acadèmic de l’alumnat.