4t Sistema de nutrició
4t Sistema de nutrició Llegeix més »
La policia local ha vingut a la classe de 4t a fer una activitat d’educació viària. Ens han explicat moltes coses importants per la nostra seguretat.
4t. Educació viaria Llegeix més »
Els alumnes de 4t han participat en el Programa Educatiu amb gossos “Mestre Pelut”. Ha estat una experiència molt interessant de sensibilització i responsabilitat cap als animals. Ens ha encantat!
4t “Mestre pelut” Llegeix més »
Aquest diumenge passat els alumnes i les alumnes de cinquè vam participar del Projecte Cantània. Desprès de dos trimestres d’assajos per aprendre les lletres, melodies, moviments, fer els materials vam poder gaudir de l’espectacle amb músics i actors professionals. Aquí teniu un tastet d’unes fotos prèvies al concert.
Cantània superada Llegeix més »
Els i les alumnes de cinquè anirem aquest diumenge a l’auditori de Granollers a representar la Cantània “Clara l’art per dins” que portem treballant des del gener. Aquí teniu un tastet de l’assaig general realitzat el dilluns.
El passat 24 de maig la classe de 4t va anar a les coves del Toll de Moià, un lloc en plena natura i una experiència magnífica per aprendre coses molt interessants del neolític i així completar el projecte de prehistòria que s’està portant a terme.
4t a Toll de Moià Llegeix més »
Bon dia, Els nens i nenes de sisè ja estem en el nostre segon dia a L’Estartit gaudint de l’entorn i fent activitats amb aigua i molt de Sol. En aquest espai anirem penjant les carpetes cada dia perquè pogueu seguir des d’aquí i també a l’Instagram del cole l’activitat dels vostres fills/es.
Colònies 6è a L’Estartit Llegeix més »
Des del consorci de residus han vingut a fer una xerrada sobre el reciclatge. Ens han explicat diferents tipus de residus, el significat dels pictogrames dels productes, hem reflexionat sobre com afecten a la salut i al medi ambient… i hem fet dues activitats relacionades. Ha estat molt interessant! Alumnes de 6è A
El tercer laboratori de missió Alba ha estat un experiment relacionat amb l’energia i s’anomena “Els globus exploten sols”. Vam agafar un globus blanc, un negre, tres globus d’altres colors, un cronòmetre i una lupa. Vam inflar tots els globus i vam sortir al pati per exposar-los al sol. Amb la lupa vam atraure els
Laboratori 3 de la missió Alba Llegeix més »
Taller de salut Els grups de sisè hem participat en un taller de salut i alimentació saludable. Durant el taller hem realitzat diferents activitats i hem reflexionat sobre quins són i què ens aporten els aliments saludables. Ha estat molt interessant i hem après com millorar la nostra alimentació. E.T. i P.M. (6è)
6è Tallers de Salut Llegeix més »