4t d’ESO participa en el programa GAME OVER
L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en la xerrada GAME OVER, que és un programa de prevenció d’accidents de trànsit adreçat a joves de 15 a 18 anys. Aquesta xerrada vol fomentar conductes responsables, segures, adoptar actituds de prudència i prendre les mesures de seguretat necessàries en conduir un vehicle de motor i en practicar […]
4t d’ESO participa en el programa GAME OVER Llegeix més »










