Treballs de plàstica
Aquest dimecres vam començar a fer una proposta de plàstica que consistia en dibuixar un paisatge on es veu una imatge de la posta de sol i una de la nit, i mig un arbre. Aquesta proposta és el resum del que hem treballat a classe: la degradació , els colors primaris i els secundaris, […]
Treballs de plàstica Llegeix més »
