L’alumnat de 4t d’ESO explica el Servei Comunitari
En una sessió que va tenir lloc el dilluns 17 de juny, les noies i els nois de 3r d’ESO van escoltar les experiències de les seves companyes i companys. El servei comunitari és una activitat educativa obligatòria a l’ESO a Catalunya. Té com a objectiu principal fomentar la participació cívica i el compromís social […]
L’alumnat de 4t d’ESO explica el Servei Comunitari Llegeix més »










