RECOMANACIONS D’ESTIU ESO 2021

● DEPARTAMENT DE LLENGUA ANGLESA
Des del departament de Llengua Anglesa us comuniquem les activitats
recomanades de repàs durant l’estiu:
⮚ Fer el quadern d’estiu Key Revision 1* de 1r Eso de l’editorial MacMillan
⮚ Fer el quadern d’estiu Key Revision 2* de 2n Eso de l’editorial MacMillan
⮚ Fer el quadern d’estiu Key Revision 3 *de 3r Eso de l’editorial MacMillan
⮚ Fer el quadern d’estiu Key Revision 4*de 4t Eso de l’editorial MacMillan
*IMPORTANT: Si feu la compra ONLINE, podeu beneficiar-vos d’un descompte
important, s’ha de posar en el moment de la compra: SUMMER50 (a l’apartat de
“cupones”) i s’aplicarà automàticament el descompte.
● DEPARTAMENT DE LLENGUA CATALANA I CASTELLANA
Des del departament de Llengua Catalana i Llengua Castellana us recomanem que
llegiu algun llibre que us agradi en català i en castellà. Aprofiteu per gaudir del plaer
de llegir.
1r d’ESO
Recomanem que els alumnes que han suspès el CATALÀ durant l’estiu facin un
quadern de reforç de català de 1r d’ESO. Pot ser de qualsevol editorial, però
preferentment de l’editorial Santillana.
2n d’ESO
Recomanem que els alumnes que han suspès el CASTELLÀ durant l’estiu facin un
quadern de reforç de castellà de 2n d’ESO. Pot ser de qualsevol editorial, però
preferentment de l’editorial Santillana.
3r D’ESO
Es recomana que els alumnes que han suspès el CASTELLÀ facin com a feina
d’estiu “ EVALUACIÓN DE LA UNIDAD “ dels temes treballats 1-2-3-4-5-6-7
4t d’ESO
Es recomana que els alumnes que hagin suspès l’assignatura de CASTELLÀ facin
com a feina d’estiu “ EVALUACIÓN DE LA UNIDAD” dels temes treballats : 1-2-3-
4-5-6-7.

RECOMANACIONS D’ESTIU ESO 2021
● DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES
Des del departament de matemàtiques us recomanem que trieu un quadern de
per tal de començar el nou curs amb empenta.

Una salutació ben cordial.
Bon estiu a tothom!

30 de juny de 2021

PROJECTE SEMÀFOR_2n_d’ESO

Els alumnes de segon d’ESO durant el primer quadrimestre varen realitzar el projecte Semàfor. L’objectiu del projecte era construir dos semàfors a partir d’un contraplacat, un per a cotxes i un altre per a vianants, els dos  semàfors havien d’anar connectats entre ells per tal… Llegeix més»

TRACTAMENT D’AIGÜES RESIDUALS-VIDEOBLOG

Els alumnes de segon d’ESO han realitzat un videoblog per explicar els procediments necessaris per separar una mescla d’aigua residual. Per la realització del videoblog han hagut de determinar quins mètodes de separació són els més adients d’utilitzar tenint en compte les propietats de les substàncies… Llegeix més»

FEM UNA LÀMPADA

Els alumnes de segon d’ESO han realitzat diferents projectes a l’àrea tecnologia durant aquest primer quadrimestre. En el projecte làmpada han aprofitat els seus coneixements apresos al taller de tecnologia per dissenyar i construir les seves pròpies làmpades. Ho han fet molt bé!!

Llegeix més»

Recomanacions d’estiu ESO

Donades les circumstàncies del curs, es recomana a l’alumnat que ho cregui necessari, que faci les tasques d’estiu per tal de reforçar els continguts estudiats aquest curs escolar i començar el curs vinent amb una bona base.

• DEPARTAMENT DE LLENGUA ANGLESA

Des del departament de Llengua Anglesa us comuniquem les activitats recomanades de repàs durant l’estiu:

• Fer el quadern d’estiu Key Revision 1* de 1r Eso de l’editorial MacMillan
        • Fer el quadern d’estiu Key Revision 2* de 2n Eso de l’editorial MacMillan
        • Fer el quadern d’estiu Key Revision 3 *de 3r Eso de l’editorial MacMillan
        • Fer el quadern d’estiu Key Revision 4*de 4t Eso de l’editorial MacMillan

L’alumnat que no hagi superat els continguts de llengua anglesa haurà de lliurar-lo al setembre a l’inici de curs.

*IMPORTANT: Si feu la compra ONLINE, podeu  beneficiar-vos d’un descompte del 40%, s’ha de posar en el moment de la compra: HOLIDAYS40 (a l’apartat de “cupones”) i s’aplicarà automàticament el descompte.

• DEPARTAMENT DE LLENGUA CATALANA I CASTELLANA

Des del departament de Llengua Catalana i LLengua Castellana us recomanem que llegiu algun llibre que us agradi en Català i en  Castellà. Aprofiteu per gaudir del plaer de llegir i  descobrir el món meravellós dels llibres.

• DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES

Des del departament de matemàtiques us recomanem que trieu un quadern de vacances de matemàtiques corresponent al nivell d’estudis cursat durant aquest any per tal de començar el nou curs amb empenta.

Una salutació ben cordial.

Bon estiu a tothom!

30 de juny de 2020