Agenda setmanal 3 – 7 febrer de 2020

Hola famílies!

La setmana passada no va haver agenda perquè seguim amb la rutina diària sense modificacions. I tal i com us vam informar, el divendres no es van fer tallers per preparar la decoració de Carnaval.

Dilluns, l’alumnat de 4t enceta el projecte d’escacs! Estan molt ilusionades en començar. Us penjarem fotos d’algunes sessions ?

Divendres, l’alumnat de tot el cicle encetarà el treball grupal de Medi Natural i Social, respectivament. Com sempre, us informarem del procés i del resultat del treball mitjançant un petit article.

L’alumnat de 3r A rebrà, durant la setmana, a una exalumna de l’escola que s’està preparant per ser mestra.

Important: Famílies de 3r. Recordeu revisar el vestuari dels vostres fills i filles que participen del Carnaval. Qualsevol dubte, podeu fer arribar una nota a la Laura i s’intentarà solucionar.

Seguim en contacte!!