Teatre en anglès 2021/22

Hola, famílies!
Aquesta setmana l’alumnat de P4 a 6è de l’escola ha pogut gaudir d’una visita a l’Ateneu del poble per veure unes obres de teatre en anglès. A l’escola les hem estat preparant prèviament per tal de facilitar-ne la comprensió i aconseguir que tothom en pogués gaudir al màxim. Hem treballat el contingut i el vocabulari de la història de l’obra que aniríem a veure, els personatges i algunes de les cançons.Aquestes obres de teatre són part de les activitats d’anglès que fem a l’escola i les treballem juntament amb l’escola Can Coll.

L’alumnat d’infantil ha vist la representació “The Sea” amb titelles. S’ho han passat d’allò més bé!

L’alumnat de la comunitat de mitjans ha vist l’obra “Wanda the Witch”. Tothom estava molt engrescat preparant l’obra i no ha decepcionat! L’alumnat ha gaudit molt de l’espectacle i en acabar tenien moltes preguntes per les dues actrius.

L’alumnat de la comunitat de grans ha vist l’obra “Dracula”. Els infants han gaudit molt amb la posada en escena i han pogut anar participant oralment durant la representació. Ningú s’esperava el final que ha tingut l’obra de teatre!

Us deixem un recull de fotografies de les obres de teatre que hem anat a veure.

Fotos C. petits

Fotos C. mitjans

Fotos C. grans

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *