Jornada contra el canvi climàtic 2019

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, aquesta setmana s’han fet moviments d’estudiants arreu del món per lluitar contra el canvi climàtic. Aquestes activitats culminaven en una manifestació global divendres 27.

L’escola Sant Martí, juntament amb l’escola Can Coll i l’Institut, s’ha adherit a la proposta i hem estat fent xerrades, debats i visualitzacions de vídeos sobre el tema. A banda, cada grup-classe ha escrit en una banderola una acció per ajudar a millorar la situació actual.

Avui, a les 10:15h, tot l’alumnat de l’escola hem fet un esmorzar conjunt sense residus. A les 11h, hem anat els tres centres escolars (Sant Martí, Can Coll i Institut) a l’Ajuntament. L’alcalde ens ha donat la benvinguda, després cada grup de les escoles ha llegit les seves accions i, per últim, l’alumnat de l’Institut ha llegit un manifest. Per finalitzar l’acte, hem ballat al ritme d’una cançó.

Ha estat una jornada molt positiva tant per l’alumnat com pels mestres i les famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *