Ens visita l’Eulàlia Canal, autora del llibre “Un petó de mandarina”! 2018-19

Aquest curs hem engegat el Projecte de lectura en comú a l’escola Sant Martí i Can Coll, així que els alumnes de 6è de les dues escoles han llegit el mateix llibre “Un petó de mandarina” d’Eulàlia Canal.

Durant la lectura hem portat a terme diferents activitats i per finalitzar les hem intercanviat, preparant booktrailers i vídeos sobre la lectura.

Per tal de preparar la trobada amb l’autora, es va realitzar un Hangout per preparar les preguntes que se li farien a l’Eulàlia. Per últim, tots i totes ens vam trobar a l’Ateneu amb l’autora, allà vam poder fer totes les preguntes que portàvem preparades i a més, l’autora ens va explicar moltes coses del seu llibre i la seva feina. Per acabar, ens va dedicar i signar els llibres.

Ha estat una activitat molt divertida i engrescadora!

fotos