Ed. Infantil i C. Inicial anem a buscar el Tió. Curs 2020-21

Hola famílies,

Els i les alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n hem anat a fer una volteta pels voltants de l’escola perquè ja s’apropa Nadal i el Tió ha d’estar a punt d’arribar!

Després d’una passejadeta ben entretinguda per la muntanya, no hem trobat cap rastre del Tió i és que… Creiem que estava una mica perdut i desorientat perquè deu haver donat moltes voltes per la muntanya i  l’hem trobat molt a prop de l’escola!

Pobrissó! Segur que ha d’estar molt cansat del llarg viatge. Per això, entre tots i totes, hem decidit convidar-lo al Sant Martí i buscar-li un bon lloc, al costat de l’arbre de Nadal, perquè es trobi com a casa. Segur que allà estarà ben protegit amb la seva manteta i nosaltres ens anirem encarregant de donar-li una mica de menjar per  tenir-lo molt ben alimentat per quan toqui fer-lo cagar!

De ben segur que si el cuidem tant bé ens cagarà moltes cosetes…Quina emoció!

Haurem d’esperar a l’últim dia per veure què ens cagarà!

A continuació us deixem un enllaç on trobareu les fotos de la nostra cerca pel bosc. També aprofitem per desitjar-vos un molt bon Nadal a totes les famílies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *