RODAJOCS
El dijous 2 de març, els nens i nenes de cicle mitjà vam participar en el Rodajocs organitzat pel Consell Esportiu del Gironès. A causa del mal temps es va fer dins del pavelló de Sant Julià de Ramis. L’alumnat de l’INS Sarrià de Ter ens van fer de monitors i monitores. Van participar les […]

