Vella Quaresma 2018 a educació infantil

La Vella Quaresma ja ha arribat a l’escola!!

Té la forma d’una vella arrugada, amb set cames que va perdent d’una en una a mesura que van passant les setmanes de Quaresma. Les singularitats que defineixen el personatge són que té set cames i que a la mà hi duu un bacallà i un cistell de verdures, normalment bledes.

Dins les festes populars que es treballen a l’escola, té una funció de calendari: per mitjà de les cames ens duu a Setmana Santa, la qual ens porta les vacances i la finalització del segon trimestre escolar.

Durant sis setmanes ens reunirem tots els nens i nenes d’educació infantil i l’ajudarem a caminar millor treient-li una cama. I és clar, ho farem cantant i ballant al ritme d’aquesta cançó.

Si voleu veure fotos, cliqueu AQUÍ