Sant Jaume, la meva escola

Hola! Sóc la Sandra, la nova periodista de l’escola i avui us presento una nova iniciativa que hem començat a l’escola.

Aquest curs hem iniciat el projecte ” una mirada diferent del nostre pati ”, jo sóc una de les encarregades junt a set nens/es de 6èB: l’Alba, la Laura, la Irene, el Unai, el Marc, la Shayra, l’Ariadna i jo. Tenim els jocs de l’uno, el jenga, les cordes, el parxís, les raquetes i les gomes elàstiques.

Els nens: Hi ha alguns que a l’hora que dius a recollir recullen però n’hi ha d’altres que has d’ esperar dos, tres o més minuts i de vegades ha de vindre un/a mestre/a perquè facin cas.

Els jocs: Hi han nens que malbaraten molts jocs per exemple: juguen a hockey amb les bitlles, fan ” el trenecito ” amb les gomes elàstiques, passen pel mig de les cordes quan estem donant-li voltes ( i més que res els hi diem per què es poden fer mal ), però en general tot va molt bé