Primera trobada dels/les alumnes que formen part de la comissió del menjador de l’escola

Aquest migdia ha tingut lloc la primera reunió dels/les alumnes que formen part de la comissió del menjador de l’escola . Hi participen  alumnes de P5, 1r, 2n , 3r , 4t , 5è i 6è . Durant aquest mes de novembre es va iniciar el procés de presentació de les candidatures i posteriorment els/les  alumnes que fan ús del servei del menjador van poder votar. Avui ha estat una petita trobada i ja s’han ficat els primers objectius de treball d’aquesta comissió.