PLA DE CONSUM DE FRUITA A LES ESCOLES

Benvolgudes famílies,

Dins el Pla de consum  de fruita a les escoles, durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribueix la fruita i verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

Aquest mes d’abril repartirem  fruita a l’hora de l’esbarjo, dimarts 9Aquesta vegada ens portaran: Pera, poma, plàtan i pera addicional cortesia d’Afrucat.

La  fruita es repartirà entre els nens/es perquè es  consumeixi durant l’esmorzar dins del recinte de l’escola.
Els objectius són:

Oferir  fruita gratuïta en els esmorzars dins del centre escolar.
Informar sobre els beneficis de l’increment del consum de fruita i verdura, i sobre la seva diversitat, característiques, producció, estacionalitat, etc.
Proposar el  consum de fruites com una alternativa excel·lent al  consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu.

I també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioxeria i videojocs sedentaris.

Atentament,

La direcció del centre