La nostra ONG!

Abans d’acabar el segon trimestre els nens i nenes de 5è de primària vam treballar el projecte interdiciplinari orientat a la creació d’una ONG! Al llarg del projecte hem après moltes coses com ara: realitzar i recopilar les dades d’una enquesta,  interpretar les dades obtingudes d’aquestes enquestes, saber qué és una ONG i quines funcions i objectius tenen,  fer recerca d’informació a diferents fonts,  treballar en grup, hem organitzat un concert solidàri…

Hem treballat diversos aspectes i hem conegut a persones que han participat en ONGs  que ens han explicat experiències i en han aconsellat per tal d’arribar a assolir l’objectiu final: Crear la nostra ONG!

En el següent Link podreu veure un vídeo del més divertit d’aquest procés i com hem estat treballant durant aquests dies!

Accés al vídeo del projecte

Tanmateix, us deixem el vídeo oficial de les presentacions de les diverses ONG que hem creat! Esperem que us agradin les presentacions orals! (Feu click sobre la imatge del Logo per accedir al video)

5èA:

5èB

Per si us queda algun dubte sobre amb quina ONG voleu col·laborar, podeu accedir als Power Points que hem realitzat els nens i nenes de 5è, i així podeu informar-vos de les diferents característiques de les nostres ONGs més detalladament.

5èA:

5èB

Finalment, us deixem les invitacions que hem dissenyat amb el programa “canva”  per si voleu assistir a la nostra FIRA SOLIDÀRIA que tindrà lloc el dia 16 de maig de 9:30 a les 10:45 hores, a la nostra escola!

 

 

Hi esteu totes i tots convidats!

1 comentari

  1. Joana

    M’encanta veure els resultats de la feina que fan els nostres fills a classe i trobo que ha sigut una fantàstica idea fer un vídeo del procés creatiu i de producció. Gràcies

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>