COMUNICAT VAGA DIA 3 D’OCTUBRE 2017

Benvolgudes famílies,

Tal i com ja sabeu  dimarts, dia 3 d’octubre de 2017, hi ha convocada una  VAGA GENERAL/ATURADA DE PAÍS per raons que són conegudes per tota l’opinió pública i que varen succeir el diumenge ,  dia 1 d’octubre de 2017

Un nombre significatiu de mestres de l’Escola secundarà  la convocatòria i per tant no podem garantir l‘atenció a la universalitat dels nostres alumnes. Garantim els serveis mínims establerts. Per tant, totes aquelles famílies que tinguin necessitats importants o significatives , l’Escola els garanteix  el dret a l’educació, en funció dels recursos humans disponibles. Aquest dia l’entrada es farà per la porta principal , situada al xaflà C/Pau Casals i C / Ctra La Marina.

El servei de menjador atendrà a aquells/es alumnes que fan ús d’aquest servei i que aquell dia  estiguin a l’Escola.

Pels mateixos motius no hi haurà servei d’acollida matinal ni activitats extraescolars.

Salutacions

Arturo Ramírez Varela

Director Escola Sant Jaume

El Prat de Llobregat , 2 d’octubre de 2017.