17a Cantata Ciutat del Prat: Som el futur

El passat divendres 3 de maig, als alumnes de 6è de primària de totes les escoles del Prat van interpretar la Cantata: Som el futur  al CEM Julio Méndez.

La Cantata és un acte de ciutat que dóna a conèixer una mostra musical comú de ciutat, de treball compartit, d’interrelació i de punt de trobada. És alhora un espectacle artístic que forma part del treball d’aula de tots els alumnes i les alumnes del Prat durant el seu darrer curs a primària, amb la coordinació  de l’Orquestra de l’Escola d’Arts en Viu, donant més protagonisme als infants.

Benvinguts a Ràdio Cantata, el programa de ràdio on tot és possible!

Més de 600 infants celebren el final del cicle de primària en la 18a Cantata Ciutat del Prat

Les fotos i vídeos estan publicats amb contrasenya en aquest enllaç

La contrasenya la tenen  els nens anotada a l’agenda escolar.

Atentament

L’equip de mestres .