App comunicació Escola-famílies

A L’ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES

Benvolguts/des,

Per tal de continuar afavorint la comunicació Escola-famílies, a partir del dia 17 d’octubre de 2018.posarem en funcionament l’aplicació “Remind”. L’app es pot instal·lar tant en telefons Android com en iOS.  Per fer-la operativa al vostre telèfon mòbil, us adjuntem un tutorial que trobareu aquí mateix.

A  l’agenda de cada alumne/a hi  figurarà el codi del seu curs-nivell. La comunicació serà unidireccional  Escola- famílies. Només es farà servir per temes  generals molt concrets perquè la web de l’Escola continuarà sent el canal de comunicació bàsic amb les famílies.

IMPORTANT: En el moment d’escriure el vostre nom a  l’aplicació, us haureu d’identificar com a pares/o mares de l’alumne/a.

Cordialment,

El Claustre de mestres