ÀNIMS I FORÇA!

Benvolguts/des nens, nenes, pares, mares, avis, àvies i la resta de membres de la comunitat escola.

En primer lloc, el Claustre de mestres i el personal PAS de l’Escola es solidaritza amb les diferents circumstàncies per les que heu estat, esteu i estareu passant les diferents famílies. Volem fer-vos arribar el nostre escalf a tots i a totes i els nostres ànims en aquests moments tan excepcionals. La vida ara ha de ser el nostre únic objectiu. Segurament, una vegada superada aquesta enorme crisi, tots i totes serem molt més forts del que érem i segurament millors persones.

En segon lloc, volem mostrar els nostre reconeixement i admiració envers tots aquells col.lectius i persones que en aquests moments estan realitzant diferents tasques pel bé comú de tota la societat, posant el risc la seva salut: sou un exemple del qual es poden treure molts aprenentatges que no estan en els llibres!.

.

Hem perdut provisionalment moltes coses però us animem a no perdre la paciència ni l’esperança.

Una forta abraçada digital per tothom

El Claustre de mestres i el personal PAS de l’ Escola Sant Jaume